onsdag 7 april 2010

Vi kom med :-D

Fick nyss en bekräftelse från brukshundklubben att vi var välkommen att delta i Lydnads kursen ( klass 1 ), åh så taggad jag är för en ny kurs.

Ska bli jättekul att komma igång ordentligt :-D

Annars rullar livet på här hemma. Zaga är rätt billig just nu eftersom hon löper och förvandlas då till en ickehörande katastrofkorkad bimbo. Men skönt ändå att löpet kom nu och inte när kursen startat.

I helgen skulle hon egenltigen fått följa med ner till Skövde, men i och med att svärmor har en hane ( kategori H A N E ) och Zaga löper känns det bara jobbigt, så jag får höra med min kära far om han kan tänka sig ha Miss Kokko under helgen.

Skulle egentligen lagt spår i veckan, men det känns som om allt vad fokusering heter får vänta. Risken är överhängande att allt blir pannkaka om jag försöker mig på något lite mer avancerat än promenader.


Över & ut / M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar